Det praktiske

Når jeres barn starter i Snorretoppens er der nogle praktiske ting og hensyn I som forældre skal huske:

• 3 sæt skiftetøj til dit garderobe. Husk jævnligt at tjekke op på størrelse og om det passer til årstiden.
  • Hjemmesko med navn i.
  • Overtøj der passer til årstiden (husk navn i alt tøj, overtøj og sko)
  • I skal udfylde barnets stamkort på AULA inden barnet skal være i institutionen uden jer, som forældre.
  • Husk at Snorretoppens legeplads er til børn der ikke er hentet- I er velkommen til at benytte legepladsen efter lukketid.
  • Vi anbefaler, at I har afleveret og sagt farvel før kl.9.00. Her holder vi samling, hvor vi forbereder børnene på dagen og jeres barn kan hermed være med i de planlagte pædagogiske aktiviteter fra start.
  • Holder dit barn fri eller er syg er det vigtigt, at det bliver noteret på AULA, inden kl. 8.30 af hensyn til vores daglige planlægning.
  • For at sikre nærværet og sikkerheden over for børnene, sluk venligst mobiltelefonen og medbring IKKE varme drikke.