Om Vuggestuen

Rødt team 36 børn med 9 voksne og Lilla team med 24 børn og 6 voksne.
Alle voksne i teamet har ansvaret for at samarbejde omkring alle teamets børns udvikling og trivsel. Hvert barn har tilknyttet en primær voksen.
Primærpædagogens rolle er at tage imod jer som familie, når I starter i vuggestue/børnehave. Det vil være primærpædagogen i som forældre skal have kontakt til i forhold til forældresamtaler og hvis I har personlige/familiære forhold, der er vigtige for os at vide, ud fra om det kan påvirke jeres barn.

I vuggestuen holder børnene samling på deres stuer, med de faste voksne og kl.9:30 starter aktiviteterne. Hver stue deler sig i midere grupper og har sammen med en voksen aktiviteter frem til frokost. Kl. ca. 10.45 spiser vi frokost, også i små grupper med fokus på den gode samtale omkring måltidet. Når vi har spist skal de fleste børn have deres middagslur.
Efter middagsluren spiser vuggestuebørnene eftermiddagsmad på stuerne og eftermiddagen går sin stille gang med leg og afslutning af dagen.